zaterdag 8 oktober 2011

favorieten september

mijn favoriete producten van de maand september zal ik voor jullie op een rijtje zetten.
2 foundations. nee ik ben niet van het foundations mengen, dat kost me veel te veel tijd, en ik heb er bovendien ook geen zin in. waarom dan toch 2 foundations? de dior nude foundation in 010 heb ik altijd met heel veel liefde gebruikt, wat een geweldige foundation. helaas, afgelopen maand werkte het pompje niet meer. toen heb ik de bovenkant eraf gehaald en alles in een potje gedaan. en toen, toen ging die op! haha.. daarom ben ik daarna maar verder gegaan met mijn maybelline dream satin liquid on 004. het is de bedoeling dat ik deze nu dagelijks gebruik. en tot nu toe lukt dat erg goed. het is een prima foundation hoor. maar de dior foundation is simpelweg gewoon fijner. ik wil deze graag opmaken.

de make up forever hd powder spreekt voor zich. ik gebruik het al tijden dagelijks, wat een geweldige finishing powder. hij is ook nog lang niet op volgens mij. je ziet het echt niet zitten, het geeft toch een iets matter effect, maar absoluut niet nep. je hebt weinig nodig, hij verdeeld goed, je make up blijft heel lang goed zitten, echt een toppertje!

de bobbi brown concealer kreeg ik begin september binnen. eerst was ik hier niet tevreden over. buiten dat het een goed dekkend product is, zie je het enorm goed zitten. tenminste dat dacht ik. mijn huid is nogal droog geworden sinds een jaar of 2 geleden. daarvoor had ik meer een gemengde huid. maar nu ik echt 2 keer per dag oogcreme smeer, dekt de concealer natuurlijk nog altijd enorm goed, maar je ziet het niet meer zitten! ik denk dat ik goedkopere concealers ook goed vind verder hoor, maar met name van die concealers uit een potje kon ik om mijn droge huid nooit gebruiken. wat ik wel echt super vind is dat er onderin een poeder bij zit!

ook deze spulletjes komen volgens mij regelmatig bij mij voorbij. eigenlijk weet ik het wel zeker.
de dior poudrier dentelle in 001 rose dentelle. een geweldige lichte kleur, perfect voor mijn lichte huid, ten eerste, verder geeft hij een heel subtiel highlight effect. ook perfect op normale werkdagen. ik heb een subtiel glansje op mijn jukbeenderen en bij mijn wenkbrauwen ( hier breng ik hem altijd aan) zonder dat het opvalt. echt een subtiele 'healthy glow'. echt perfect voor naar je werk of naar school! mijne heeft helaas geen printje meer in de poeder, die is er afgesleten.

daarnaast hebben we de dior healthy glow summer powder in 001 aurora. de perfect lichte bronzer voor mijn huid. het prachtige patroontje blijft natuurlijk zichtbaar, maar het was ook echt in 3d naar boven in deze vorm uitgewerkt. ik gebruik het product zo vaak, dat de mijne al plat is :( ach, in de 25% sale had ik stiekem al een back up gekocht!

en dan mijn favoriete blush ever? het is mac dainty. ja mijn 2e mac dainty. hij ligt alweer een hele maand in mijn every day bakje, en ik pak hem ook 'every day'! ja, dit blijft echt een topper! nadat ik al een hele opgemaakt heb, blijf ik er toch geen genoeg van krijgen.

en mijn favoriete lipstick! de chanel rouge coco in 05 mademoiselle. tsja wat kan ik zeggen? ik draag hem minimaal 4 keer per week denk ik. de kleur is perfect, de substantie van de lipstick zelf is perfect, de verpakking is perfect, echt prachtig! en helaas, het chanel van de stick zelf is er al af, zo ver is hij al op! gelukkig zit deze prachtige lipstick in het vaste assortiment!

hier een aantal oog producten. als eerste mijn mac smoke and mirrors oogschaduw palletje. bij mijn every day bakje vind ik het erg onhandig om 3 of 4 verschillende losse doosjes van oogschaduw te hebben liggen, dan wordt het zo snel vol en zoeken en het is onhandig! ik draag het liefste bruintinten, ja dat heeft dit doosje. overdag zachte bruintinten en overdag een donkere erbij voor in de crease. ja dat heeft dit doosje! ik draag alle kleurtjes erg veel op de zwarte na. die gebruik ik alleen als ik echt een avondje ga stappen.

als basis voor mijn oogschaduw gebruik ik het liefst de too faced shadow insurance. met deze basis blijft mijn oogschaduw het beste zitten. meer kan ik niet zeggen, toch?

van eyeliners heb ik er 2, waarom 2? tsja, ik ben gewoon het meest van fan gelliner. dus de mac fluidline in blacktrack. maar als ik om 6 uur s morgens op mijn werk moet beginnen, tsja, dan vind ik het toch te lang duren en kost het te veel moeite en tijd. daarom nog steeds, ja ik gebruik nog steeds dezelfde maybelline define a liner eyelinerstift! nog steeds hetzelfde perfect zwarte lijntje, na maanden! ik ben fan! hij is nu dan niet meer te koop, maar mocht deze uitdrogen dan koop ik absoluut de nieuwe eyeliner stift van maybelline! wat een geweldig product!

als mascara draag ik al een tijdje de catrice lashes to kill. ik kreeg deze van mijn moeder, en ik ben verrast! het is niet de allerbeste mascara die er is hoor, zeker niet, maar voor 4 euro geeft hij een geweldig resultaat! dus mocht je een keer niet zo veel geld meer hebben, je mascara wordt slechter en je moet echt een nieuwe hebben? koop deze!

als laatste een product dat ik toevallig een paar dagen geleden opgemaakt heb. mijn maybelline define a brow pencil. het is een prima basic wenkbrauwpotlood. niks bijzonders, maar op internet betaal je er amper 2 euro voor, en toch werkt hij prima.
dit waren de make up producten. als verzorging heb ik echt heel minimaal een paar toppers gepakt.

als eerste, echt mijn favoriete dagcreme. lancome hydra zen voor een droge huid. sinds mijn huid erg snel droog is gebruik ik de lancome creme. met hele warm dagen draag ik vaak overdag de creme voor de normale huid, maar s avonds en overdag met wat kouder weer, altijd deze voor de droge huid. hij ruikt lekkerm en hij is net zo dik als een body butter. ondanks dat trekt hij toch aardig snel in!

een mini van de benefit eyecon oogcreme. ik heb hier een haat-liefdes verhouding mee. hij werkt goed, sinds ik deze oogcreme gebruik heb ik echt geen last meer van een droge huid rond de ogen, ik kan er cream concealers gebruiken! yay! maar mijn haat, ik krijg er hele jeukende ogen van. dit heb ik nog nooit met een andere oogcreme gehad. dus als iemand nog aanraders heeft van een oogcreme die snel intrekt, maar toch erg goed hydrateert, vertel het me!

de oogmake up remover met 2 kleurtjes van l'oreal blijft voor mij, na heel veel removers geprobeerd te hebben, toch de allerbeste. alles gaat eraf, ook de meest hardnekkige waterproof mascara. het irriteert absoluut niet aan je ogen en laat geen vettige laag achter!

deze deodorant van nivea is echt de beste die ik ooit gehad heb. de stick variant werkt voor mij hetzelfde, maar dit voelt en brengt gewoon fijner aan. je doet er best lang mee!

als laatste mijn favoriete geurtje op dit moment. lady million van paco rabanne. als je hem niet kent, zeker even een keer gaan ruiken!

dit waren mijn favorieten van septemter. ik heb er een heel dagboek van gemaakt, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen