zondag 9 oktober 2011

every day make up

vandaag laat ik jullie de producten zien die in mijn every day bakje zitten.
de basis:
maybelline dream satin liquid foundation
bobbi brown creamy concealer
make up forever hd powder

de spulletjes om kleur aan mijn gezicht of ogen te geven
dior healthy glow summer powder 001 aurora
dior shimmer powder 004 pop diamond
dior poudrier dentelle 001 rose dentelle
mac mineralize blush dainty
mac cremeblend blush ladyblush
mac 6 smoke and mirrors eyeshadows
oog en wenkbrauw make up
catrice lashes to kill mascara
maybelline define a brow wenkbrauwgel
calvin klein wenkbrauwpotlood in dark blonde
gosh velvet touch eye liner in black ink
mac fluidline in blacktrack
voor de grote hoosbuien: maybelline volum express waterproof mascara
maybelline linedefiner in blackbrown
too faced shadow insurance
en een paar lipsticks en glosses
chanel rouge coco shine 54 boy
chanel rouge coco 05 mademoiselle
mac lipglass prrr
mac dazzleglass jingle jangle

tuurlijk gebruik ik niet elke dag al deze spullen, maar op dit moment zijn dit de spullen die ik op wil maken (bijvoorbeeld mijn foundation, het oogpotlood en het wenkbrauwpotlood), of het zijn spullen die ik echt heel vaak pak omdat het echt 1 van mijn favoriete dingen zijn (de dior poeders, chanel lipsticks, make up forever poeder) of het zijn spullen die gewoon ontzettend snel werken zoals de maybelline linedefiner. ik ga niet uitgebeid voor al deze producten een reden noemen. maar je kan ervan uit gaan dat dit echt hele fijne producten zijn. anders lagen ze zeker niet in mijn every day bakje!

2 opmerkingen:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen