dinsdag 11 oktober 2011

l'oréal dermo-expertise zachte oog- en lipreinigingslotion

het product dat ik vandaag voor jullie ga reviewen heeft een enorm lange naam, namelijk l'oréal dermo-expertise zachte oog- en lipreinigingslotion. het is dus een oog- en lip reiniger.
het is een flesje met 2 verschillende vloeistoffen, ongeveer 2/3 is een lotion, en 1/3 is een olie. je krijgt in totaal 125 ml voor ongeveer 6 euro. deze remover beweert waterproof make up te verwijderen en geschikt te zijn voor gevoelige ogen. ik heb zelf lenzen, dus vind ik een goede remover erg belangrijk.
achterop het flesje staat:
de oog- en lip reinigingslotion, een innovatie van l'oréal dermo-expertise, verwijdert doeltreffend waterproof en langhoudende make-up, geeft een heerlijk fris gevoel en laat geen enkel vet laagje op de ogen achter. schudden voor gebruik.
nou oke, we zijn benieuwd of dit klopt! schudden dus..

zo is hij geschud. dan breng je het natuurlijk even aan op een watje, en dan ga je je make up verwijderen.
verwijdert het product echt alle waterproof make up? ja, mijn waterproof mascara kreeg ik er nooit af met removers van de kruidvat of hema eigen merk. met deze lukt het goed! ik hoef niet eens te boenen als ik het watje met de remover even op mijn oog laat liggen.
geeft het echt een fris gevoel? mwah, mijn ogen voelen na de tijd wel lekker schoon, maar met een remover met alleen lotion voelt het wel frisser
laat het echt geen vettig laagje achter? hier kan ik heel kort over zijn, echt geen vettig laagje!

het is niet zo dat ik dit voor de eerste keer probeer nu, hoor. eerlijk is eerlijk, ik heb misschien al wel 10 flesjes hiervan versleten. deze blijf ik echt kopen. ik koop ook altijd wel een lotion remover, omdat dat nog frisser aanvoelt. toch reinigt deze sneller en beter, en bij waterproof make up grijp ik altijd naar deze. het is bij iedere drogist wel te koop. zelf koop ik het altijd als er bij de kruidvat zo'n duo setje is van 2 voor 7,99 of als er 1+1 gratis is natuurlijk! dan is het ook nog eens een budget remover!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen