zaterdag 29 oktober 2011

maybelline dream satin liquid foundation

de maybelline foundation. fijn product, maar nu is hij op!
nou ja onderin zit er langs de randjes nog wel een beetje, maar het pompje krijgt het er echt niet meer uit!

er komt echt niks meer uit! nou ja, als ik 100 keer heel snel achter elkaar op het pompje druk heb ik uiteindelijk zo'n klein kwakje foundation op mijn hand.

voordat ik dan genoeg heb voor mijn hele gezicht zit ik 10 minuten te pompen. dus voor mij is hij nu gewoon op. ook al schud ik het flesje, sla ik het op tafel, het komt gewoon niet meer bij het pompje! nu mag ik dus van mezelf de chanel foundation kopen! eindelijk!

1 opmerking:

  1. Herkenbaar, ik heb dat ook gehad bij deze foundation. Ik vond 'm ook erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen