zaterdag 29 oktober 2011

kerastase elixir ultime update

ik had beloofd dat ik nog de gehele belofte van de kerastase online zou zetten als ik een nieuwe gehaald had. ik heb hem nu ik dit schrijf net gekocht. (ik werk mijn artikelen soms best ver vooruit, als er een drukke periode aankomt bijvoorbeeld, en ik heb een paar dagen vrij, dan werk ik gerust een dag of 10 vooruit als dat me lukt). nu ik dit schrijf is het 18 oktober, dan kunnen jullie dus een beetje indenken hoever ik nu vooruit gewerkt heb en dat ik dus vrij snel achter het artikel over de elixir ultime aan, dit artikel schrijf. het komt gewoon wat later online.
dit is dus het doosje. eigenlijk zat er ook nog plastic omheen, maar voor de foto heb ik dat eraf gehaald, want het weerkaatste de flits te veel.

en hier dus de nederlandse tekst op het doosje. ik vind dus echt dat hij al de beloftes helemaal waar maakt. klik op de foto als je het niet kan lezen, dan wordt het iets groter.
toen ik toch het plastic eraf gehaald had, dacht ik ach, haal ik hem maar vast uit de doos.

ik dacht eerst oh nog exact hetzelfde. toen keek ik nog een keer en ik dacht, huh?? waar is het pompje nou weer??? moet je nu een pompje los kopen ofzo??

en na nog een kee kijken zag ik dat er nu dus een dopje op zit. op zich maakt dat natuurlijk niks uit, al vond ik het wel erg handig dat je het pompje op slot kon draaien. misschien dat ik het oude pompje wel op het nieuwe flesje draai, dat weet ik nog niet. mijn oude is tenslotte ook nog niet leeg. verder ruikt het spul nog even lekker als de oude. de fles zelf is ook niet veranderd. ook het etiketje op de achterkant niet, echt alleen puur het pompje.

gelukkig is de prijs ook niet veranderd! nou ja gelukkig? het mag wel lager natuurlijk, maar juist zulke producten worden eerder duurder dan goedkoper.. hij is nog steeds 34 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen