woensdag 19 oktober 2011

nivea styling spray extra strong

haarspray is iets wat ik bijna iedere dag gebruik. je hebt er zo ontzettend veel soorten en merken in! velen zweren bij de elnett haarspray, ik vind hem verschrikkelijk, dus op zoek naar een betere!
de fles is simpel, maar praktisch. typisch nivea! voor een fles van 250 ml betaal je ongeveer 3 euro. goed te betalen dus. de beloftes van nivea zijn:
geeft het haar een zichtbare glans
fixatie de hele dag door
houdt je haar zacht en soepel.
de glans zie ik niet zo, mijn haar glanst van zichzelf wel aardig, maar of deze haarspray nog meer toevoegd? in mijn ogen niet echt, maar met maakt mijn haar ook absoluut niet dof!
de fixatie blijft zeker een hele dag! echt geweldig!
het houdt je haar ook zeker wel zacht en soepel, mits je de fles wat verder weg houdt. dit staat ook wel vermeld op de fles hoor, je moet van ongeveer 30 cm sprayen. zelf spray ik nog wel eens van wat dichterbij en dan worden sommige stukjes wel ietsje harder. maar dat ligt dus aan mij.

de fles sprayt ook een prima mist. geen harde straal, er komt ook niet te weinig uit. prima dus. en de geur, tsja ik vind de geur wel lekker. maar dat is wel persoonlijk. voor mij een prima haarspray voor een prima prijs! nivea is te koop bij drogist en supermarkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen