woensdag 19 oktober 2011

mijn collectie: chanel

af en toe zal ik een stukje van mijn collectie laten zien, vandaag is het mijn chanel collectie!
dit is alles bij elkaar, zelf ben ik dol op de verpakkingen van chanel!

de parfums: coco mademoiselle, chance en chance eau tendre. ik heb ook een proefje van allure, maar die tel ik niet mee.

mijn oogmake up: la ligne de chanel, 2 oogschaduwdoosjes; beiges velours en sparkling satins, mijn wenkbrauwpotlood in 30 brun naturel en een oogpotlood in 10 ebene. het is zo'n waterproof draaipotlood.

mijn gezichtsmake up van chanel: de bronzer uit de zomer collectie van 2011; soleil tan de chanel 547 bronze rose, een blush; joues contraste65 espiegle, een poeder uit een collectie van 2010, ik weet niet welke, ik heb hem in de opruiming gekocht; poudre universelle compacte 120 rose merveille, chanel pro lumiere foundation, chanel vitalumiere aqua foundation, chanel bronze universel de chanel.

mijn lipproducten: 4 glossimer lipglossjes in; mirage, meteore, nakkar en pink peony, 3 rouge coco lipsticks in: 05 mademoiselle, 35 chintz, 37 rose dentelle, 2 rouge coco shine lipsticks in 54 boy en 55 romance.

dat was mijn chanel collectie alweer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen