donderdag 20 oktober 2011

mijn wishlist op dit moment

op dit moment heb ik een aantal producten op mijn wislist staan, waar ik lang over gedacht heb, en waarvan ik heel erg zeker ben dat ik ze hebben wil.
hoog bovenaan mijn lijstje staat de dior amber diamond! foto van temptalia.

ik vond de dior nide foundation een groot succes, nu wil ik deze wel eens proberen. de dior forever foundation!

chanel perfection lumiere lijkt me ook een ontzettend fijne foundation! ik heb er 2 van chanel en die bevallen erg goed, dus ook deze komt bij mij op mijn lijstje te staan.

de dior addict shine lipsticks lijken mij echt superfijn! en de verpakking is om te smelten! welke kleur ik wil weet ik nog niet, maar ik wil er wel 1 of meer, haha

ook de chanel rouge allure velvet lipsticks lijken me prachtig! ook hiervan wil ik er wel 1 proberen, de kleur weet ik nog niet.

de touche eclat van ysl moet volgens mij ook iedere vrouw ooit een keer gebruikt hebben. ik ben in ieder geval erg benieuwd en ga hem absoluut een keer proberen!

verder wil ik de master precise liquid liner van maybelline proberen. de eyelinerstift die maybelline hiervoor in het assortiment had gebruik ik al maanden, en hij is nog niet uitgedroogd of op! en deze moet dan nog beter zijn? super! dat wil ik wel even testen!

2 opmerkingen:

  1. Lekkere high end wishlist heb jij buiten de maybelline pen! hihi :d wel erg mooi allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa erg he! maargoed dat ik fulltime werk :P anders kan ik het nooit van mn leven betalen..

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen