donderdag 20 oktober 2011

too faced smoky eye palette

de too faced 'eye' palettes zijn behoorlijk populair. ik zal stiekem vertellen, ik heb ze alle 4. dus over alle 4 de palletes kunnen jullie een artikeltje verwachten. als eerste het pallete dat ik het minst vaak pak, het smoky eye pallete.
er zat toen ik hem kocht ook een kartonnen doosje om, maar die doosjes gooi ik altijd weg.
opengeklapt ziet hij er zo uit. in totaal zijn de oogschaduws samen 11,7 gram. de 3 grote oogschaduws wegen per stuk 1,9 gram, en de kleintjes 1 gram, daar krijg je er 6 van. het pallete kost ongeveer 40 euro. auw.. ik wacht zelf altijd op korting bij sephora, dan kosten ze rond de 30 euro, een stuk aantrekkelijker, en als je het vergelijkt met mac, daar kost 1,5 gram al meer dan 15 euro, dus dan is dit nog niet eens zo duur!

er zitten kaartjes bij hoe je een look kan maken. zelf gebruik ik ze eigenlijk niet echt, maar wel leuk als je geen inspiratie hebt!

de kleuren zijn echt perfect voor een mooie smoky eye. maar ook mooie highlighters zitten in dit pallete.

de oogschaduws zijn erg goed gepigmenteerd! ik had ook niet anders verwacht. 1 kleur valt alleen een beetje weg door de flitser. maar hij heeft wel degelijk goed pigment.
ik ben zelf echt heel erg tevreden over dit palette! het is dan wel de minst gebruikte, maar dat komt doordat de kleuren vrij heftig zijn, en niet allemaal even geschikt voor overdag. je kunt hier echt geweldige uitgaanslooks mee maken!

1 opmerking:

  1. dat zijn echt super mooie kleuren, alleen jammer zo duur!!!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen