donderdag 27 oktober 2011

shoplog oktober #2

ik ben gisteren eventjes snel naar het dorp geweest. niet veel bijzonders gekocht. maar mijn aankoopjes bij de kruidvat wilde ik toch even laten zien. het is niet veel, maar dat hoeft ook niet altijd!
96% alcohol. mijn flesje is bijna leeg.
een hele goedkope lelijke agenda. 1,59 kostte hij maar haha! ik gebruik eigenlijk nooit een agenda, maar omdat ik voor mijn blog hier nogal veel vooruit werk vind ik het overzichtelijker om in een agenda te schrijven dan het allemaal onder elkaar op de computer te zien. dat vind ik zelf gewoon heel onoverzichtelijk. en hij hoeft niet mooi te zijn, ik zal hem toch nooit ergens mee naar toe nemen.
een pakje haarverf middenbruin. middenbruin is mijn eigen haarkleur en mijn highlights groeien nogal uit, dus wil ik de onderkant van mijn haar alvast weer terugkleuren. bovenop durf ik nog niet aan, en bij mijn lok is bijna alle verf er toch al uitgegroeid.
als laatste 2 palletjes uit de big city collectie van catrice. hier komt snel een review over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen