zaterdag 5 november 2011

chanel rouge coco 35 chintz

chanel rouge coco zijn ontzettend fijne lipsticks! ze maken mijn lippen totaal niet droog! nadat ik mademoiselle zo fijn vond heb ik er 2 bijgekocht, 1 daarvan is de kleur chintz.
de verpakking is alleen al om van te genieten! mooi strak, zwart met goud en een wit chanel logo bovenop.
hji kwam natuurlijk in een mooi kartonnen doosje, maar zoals altijd, heb ik die niet meer!

een mooi neutraal kleurtje! de rouge coco lipstick kost 29 euro zonder korting. best duur, maar ze zijn wel prachtig!

en aangebracht!
de lipsticks dekken erg goed! ruiken subtiel naar rozen en voelen geweldig zacht aan! ze blijven redelijk lang zitten. ik vind dit echt ontzettend fijne en mooie lipsticks! echt een aanrader, ookvoor mensen die snel droge lippen hebben, zoals mij! chanel is te koop bij de parfumerie of sommige filialen van de DA drogist.

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje x
    Ik volg je, :D Volg jij terug via GFC? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw supermooi kleurtje! Ik denk er ook over om een mooie chanel lipstick te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen