zondag 13 november 2011

dior addict lipstick 253 basic

de dior addict lipstick, ik wilde al zo ontzettend lang zo'n lipstick! een tijdje geleden heb ik er 2 gekocht. toen mijn amber diamond binnen kwam bij de parfumerie (die had ik daar besteld), besloot ik ook naar deze lipstick te kijken. de kleur diorkiss wilde ik altijd gelijk al, verder zocht ik nog een kleur die bij een zware ooglook past, maar toch niet echt helemaal nude is, dat vind ik verschrikkelijk! dat was dus mijn doel, een dior addict lipstick die een beetje naar het nude gaat, maar niet te veel. bestaat het?

het mooie doosje! de verpakking van de lipstick is nog veeeeeeel mooier!

de kleur die ik toen dus uitkoos was 253 basic. de kleur is ook werkelijk basic! neutraal, glansje, maar niet echt nude! yes!
wauw! ja deze is echt perfect, de kleur dan in ieder geval. de lipsticks kosten 28,50. best aan de prijs! er zit 3,5 gram in. een normale inhoud dus. de stick is redelijk hard, maar wel lekker smeerbaar! gelukkig maar dat hij harder is dan gemiddeld, dan gaat ie wat langer mee en krijg je ook niet zo snel een enorm dikke laag op je lippen, het kan wel, maar dan moet je dat opbouwen. ook de kleur kan je opbouwen. zelf vind ik bij 1 laagje de kleur niet dekkend genoeg door mijn rode lippen, maar het kan wel mooi staan als je niet met een dekkende lipstick durft of wilt rondlopen.

hier heb ik de stick 2 of 3 keer over mijn hand getrokken, zoals je ziet, in laagjes geeft hij best veel kleur!
en hetzelfde op de lippen! ik vind het echt een prachtige kleur! ik kan me ook geen nadelen opnoemen eigenlijk. ja de prijs, verder niks! er zit geen opvallende geur aan, hij smeert lekker, is goed op te bouwen. verpakking is prachtig, trekt niet snel in de lijntjes, hij blijft niet superlang zitten, maar is er ook niet zo weer af, een maaltijd overleeft hij niet, maar wat drinken wel. sommige mensen zullen de dekking misschien een nadeel vinden, maar dat is juist de bedoeling van deze shine lipsticks. ze moeten niet volledig dekken! als je dat zoekt moet je een ander soort lipstick zoeken! dior is te koop bij de parfumerie of drogist.  

2 opmerkingen:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen