dinsdag 1 november 2011

favorieten oktober

het is alweer november. dus vandaag laat ik zien wat mijn favorieten van oktober waren.
dit zijn mijn favorieten, niet veel producten, weinig verandering.
de catrice lashes to kill heb ik eigenlijk de hele maand oktober wel gedragen. prima basic mascara.
de dior pop diamond highlighter is ideaal op dagen dat ik er vroeg uit moet, haast heb etc. ik gebruik heb als blush en highlighter in 1. super snel!
het mac oogschaduwpalletje smoke and mirrors wil ik graag een pan raken, daarom ligt het bij mij every day spullen, maar ik vind hem ook gewoon prachtig. kan voor overdag, en voor de avond.
maybelline dream satin liquid heb ik zo ongeveer deze hele maand gedragen. prima foundation, en hij moet natuurlijk op! ik wil mijn chanel perfection lumiere foundation! haha die koop ik als deze op is.
make up forever hd powder is echt een geweldige finishing powder! ik hou hier echt van!
de chanel lipstick in boy heb ik een tijdje laten liggen, maar een tijdje geleden heb ik echt deze weer her ontdekt. wat een mooi subtiel kleurtje! hij is al best ver op.
maybelline linedefiner. tsja ik weet niet wat het is. ik had altijd een hekel aan eyelinerstiften, maar deze blijft perfect! hij werkt goed, blijft goed zitten en hij droogt maar niet uit! ik gebruik hem onderhand al een half jaar ofzo?
de too faced shadow insurance is DE oogschaduw basis. geweldig product.
het calvin klein wenkbrauwpotloodje wil ik gewoon opmaken. hij werkt wel prima maar het is niet mijn favoriet.

dit waren alweer mijn favoriete/meest gebruikte producten van oktober!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen