maandag 31 oktober 2011

chanel joues contraste espiegle

chanel joues contraste is een blush soort van chanel. ze komen natuurlijk zoals alles van chanel in een kartonnen doosje, zwart, gouden details en witte tekst. vervolgens zit de blush in een fluwelen zakje
de blush zelf zit natuurlijk een glanzende, zwarte plastic doos, met het chanel logo in het wit.

de chanel blush bevat 6 gram. dit is best veel. ze kosten wel rond de 30 euro, volgens mij. auw, behoorlijk aan de prijs! gelukkig kun je met 6 gram wel lekker lang doen!

er zit ook een klein kwastje bij, voor een kwastje wat erbij zit is het van goede kwaliteit, maar ik gebruik ze eigenlijk alleen op vakantie, als ik geen zin heb om veel mee te nemen.

dit is dus de kleur espiegle. een hele mooie zachte perzik kleur. voor mijn lichte huid is dit perfect onopvallend, maar toch een mooie zachte gloed op mijn wangen.

de blush is goed gepigmenteerd en laat geen losse lagen poeder achter in het doosje. de kwaliteit van het poeder is echt heel goed. dat mag natuurlijk ook wel voor die prijs! wat ik echt heel bijzonder vind aan deze blush, is dat hij heel lekker naar rozen ruikt! ik weet eigenlijk niet of deze kleur limited was, of in de vaste collectie zit, ik vind het echt een prachtige kleur, die bij heeel veel looks kan! chanel is te koop bij veel parfumerieƫn, de beijenkorf, sephora of sommige filialen van DA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen