zondag 30 oktober 2011

dior addict ultra-gloss orange bolero

ooit, helemaal in het begin schreef ik eens over de dior addict ultra glosses, die ik op dat moment had. inmiddels heb ik er wel wat meer. vandaag laat ik de kleur orange bolero zien. dit is er 1 uit de flash collectie.
de flash collectie heeft erg veel glans, glittertjes en een mooi kleurtje.
de gloss komt in een kartonnen doosje
de verpakking van de gloss zelf is nog 100 keer mooier
best een fel kleurtje zo he?
deze gloss bevat 6,3 ml en kost 27 euro zonder korting. wel erg prijzig. toch blijven de dior glossjes erg goed zitten en plakken niet echt! dat is wel super.. maar is de pigmentatie/glans goed, of is het een essence idee, kleur in het flesje, transparant op je lippen?

zo bij gewoon daglicht

en zo in de zon! ik vind het echt een heerlijk zomers kleurtje. als je geen zin hebt in make up, maar toch wat extra's wil. zonnebril op, deze lipgloss op, en klaar!

ik vind het een prachtige gloss! ik draag hem erg graag! dior is te koop bij de parfumerie en bij sommige DA drogisterijen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen