maandag 28 november 2011

l'oreal professionelle absolut repair cellular masker

l'oreal professionelle absolut repair cellular masker. een flinke naam! ik heb mijn haar momenteel al een tijdje in aardig goede conditie en dat wil ik graag zo houden. ik ga elke 2 maanden mijn puntjes even knippen bij de kapper, ik gebruik altijd een verzorgende conditioner of een masker na het wassen, gebruik altijd een verzorgende olie, fohn mijn haar nog geen 4 keer in een jaar en de steiltang komt alleen in de buurt als ik ga stappen of een feestje heb. maximaal 1 keer per week, meestal maar 1 keer per maand dat ik het echt graag zo perfect wil hebben zitten. ik ben altijd nog opzoek naar betere conditioners of maskers. waarom? de meesten werken uiteindelijk toch wel aardig? ja. maar ik gebruik van veel (vaak wat goedkope) merken echt een enorme lading. inecto bijvoorbeeld, 4 euro voor een halve liter, heerlijk goedkoop! alleen gebruik ik wel 2 flessen, dus een hele liter, per maand! dat is de reden dat ik nu eens deze maskers van de kapper wilde proberen!
het is dus een masker voor flink beschadigd haar. dat heb ik niet, maar wie weet, kan ik juist omdat dit zo extreem voedend is lekker weinig gebruiken.
een pot bevat 200 ml en heeft mij €9,30 gekost. valt mee voor een kappers product. maar het was dan wel via internet en niet bij de kapper zelf. dan is hij denk wel wat duurder.
zo zag hij eruit toen hij nieuw was, dat vind ik altijd zo leuk om te zien! het masker is echt ontzettend dik, als een boter. hier was ik erg bang voor, ik had ooit een masker van deze substantie en toevallig ook dezelfde kleur, van gliss kur, die kreeg ik bijna niet meer uit mijn haar gespoeld! daar was ik wel een beetje bang voor toen ik dit zag. ook stonk die van gliss kur dus ontzettend, echt naar vet ofzo. deze ruikt heerlijk!
inmiddels heb ik het 3 keer gebruikt, en dit is eruit! voor mijn doen dus best zuinig in gebruik gelukkig! nu nog het resultaat.. werkt het ook goed?
ik heb het dus na het wassen in mijn haar gesmeerd. het hoeft maar 2 minuutjes in te trekken (IDEAAL!) ik heb het denk ik ongeveer 5 minuten laten zitten, ik hou onder de douche nooit precies de tijd bij. toen heb ik met een grove kam mijn haar even doorgekamt, en dan uitspoelen. het ging heel makkelijk gelukkig! toen het eruit was voelde mijn haar onder de douche al heel glad aan, heel fijn. later, toen ik het aan de lucht had laten drogen was het zo

wauw, glans! mijn haar is echt ontzettend zacht, gevoed, heel erg makkelijk doorkambaar, ook als ik er een nacht op geslapen heb, met mijn haar los. 1 keer s morgens de borstel erdoor halen en het is weer helemaal glad, zacht, glanzend, echt geweldig! ja dit is echt een ontzettend goed product, je merkt zeker dat dit van de kapper komt! ook blijft de geur subtiel in je haar hangen, ongeveer 2 hele dagen. het is een licht, fris geurtje. zelfs de onderste puntjes van mijn haar voelen geweldig aan, terwijl ik het echt tijd vond om weer de puntjes te laten knippen! dit masker is te koop bij de l'oreal kapper of op internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen