maandag 28 november 2011

mac brush cleanser

als ik iets echt een rotwerkje vind, is het wel kwasten wassen! waarom? tsja, het duurt lang en het drogen duurt nog veel langer! toch moet het zo nu en dan even gebeuren. ik heb natuurlijk niet voor niks een enorme hoeveelheid kwasten, dat is lekker makkelijk, dan hoef ik minder vaak mijn kwasten te wassen, haha! toch probeer ik ze wel iedere 2 weken een wasbeurt met een milde shampoo te geven hoor. voor tussendoor heb ik dit heerlijke product van mac, de brushcleanser.
als je hem koopt zit er natuurlijk nog zo'n zwart doosje om. maar die bewaar ik toch niet. de fles is vrij groot. er zit 235 ml in. dit is mijn 2e fles. mijn eerste kostte me 10 euro, de 2e 11 euro. beetje jammer dat de prijzen stijgen.

dit is het dopje waar je mee moet gieten. ik heb dit geprobeerd, maar vind het erg onhandig werken! dus ik heb het overgegoten in een heel fijn flesje

een sprayflesje! ook lekker een heel stuk kleiner, dan past hij mooi in mijn everyday bakje!
even een demonstratie.
je hebt nodig:
brushcleanser
een schone tissue
vieze kwasten

je spuit wat op je kwast . mag ook op de tissue, dat maakt niets uit.

dan ga je gewoon een beetje vegen.

en vegen... je ziet hem al schoon worden!
en na de tijd hou je weer lekker bruikbare kwasten voor iedere kleur over! en een vieze tissue!

2 opmerkingen:

  1. Fijn om te zien dat jij hem ook zo gebruikt, op de verpakking staat namelijk dat de kwasten nagespoeld moeten worden met water maar dat verslaat dan toch het hele nut van de cleanser (een snelle opfrisser)? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja als je ze nog naspoelt duurt het zo lang voor ze droog zijn! dan kan je ze net zo goed gewoon wassen toch

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen