zondag 27 november 2011

mac strobe cream

ik ben gek op highlighters! zowel in poedervorm en een creme achtige substantie! de hele waterige highlighters vind ik wat minder fijn werken. de creme highlighters zijn ook heerlijk om te mengen met je foundation voor een mooie glow op je gezicht! als je geen foundation draagt kan je het ook mengen met je dagcreme of een tinted moisturizer! vandaag een creme highlighter van mac! de strobecream!
dit is de verpakking! een soort tube, alleen het plastic is heel hard! als je hem koopt zit er een wit doosje om.

hier moet je het product uitknijpen. in het begin gaat dat erg makkelijk. alleen als je het al ver leeg hebt, knijpt het best moeilijk, omdat het plastic zo hard is! dat vind ik wel een minpuntje! een tube bevat 50 ml en kost iets meer dan 30 euro, volgens mij. je doet er wel erg lang mee hoor, ik heb hem denk ik al 2 jaar, en hij is nog wel halfvol ongeveer.

het is een vrij dikke creme. je hebt ook echt ontzettend weinig nodig! hier kan ik mijn hele hand mee highlighten.

tijdens het smeren..

en uitgewerkt! een mooie glow! helaas valtl de rozige gloed een beetje weg op de foto. in bepaald licht heeft hij echt een rozige glow. ik vind het een fijn product, vooral om te mengen met wat foundation! naast een highlighter hydrateert het je huid ook een beetje! dit product kan je het hele jaar door bij de mac counter of de pro store kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen