donderdag 10 november 2011

mijn oogschaduw kwasten

ooit begon ik met een set kwasten van ebay. hier zaten fijne kwasten bij. heel leuk om mee te beginnen! maargoed, na een jaar of 2 te gebruiken ging de kwaliteit wel echt achteruit. maar wat verwacht je voor 15 euro en je krijgt 20 kwasten? toen ben ik kwasten van zoeva gaan bestellen, kocht er een paar van gosh en had een hele goede basis. na dat een jaar of 2 gebruikt te hebben ging ik voor mac kwasten. al waren die van zoeva nog helemaal goed hoor. als je niet veel geld wilt uitgeven moet je echt de (losse) kwasten van zoeva nemen!
ik heb ze in deze beker staan.

en deze kwasten zitten erin! ik heb er meer, maar die liggen in de kast, ik gebruik altijd deze serie kwasten.
2 wimper/wenkbrauwborsteltjes nog uit de ebay set, zolang die prima blijven koop ik geen nieuwe.
een zoeva precise shader 235
2 keer een zoeva pencil brush 230
mac 252
2 keer mac 242
2 keer mac 239
mac 217
mac 222
mac 224
mac 214
mac 266
mac 209
2 keer mac 210

dat was het alweer! dit zijn echt ontzettend fijne kwasten! maar als je het geld niet (over) hebt voor mac kwasten, zou ik die van zoeva kopen! die zijn ook super

1 opmerking:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen