donderdag 10 november 2011

nagels verzorgen en nagels lakken

ik heb altijd al een hekel gehad aan mijn handen verzorgen, nagels lakken etc. ik heb ook bijna nooit nagellak op. ik vind het heel mooi hoor, bij mooi verzorgde handen, maar door mijn werk heb ik gruwelijk droge handen, nagels en nagelriemen. lelijk, mijn nagels breken snel, mijn nagelriemen zijn gescheurd en ik heb allemaal velletjes rond mijn nagels. op mijn werk mag ik bovendien geen nagellak op hebben, daarom verzorg ik ze niet zo precies. ik smeer af en toe wel een beetje handcreme, knip of vijl soms mn nagels, en als ik ga stappen wil ik ze ook graag mooi gelakt hebben, maar dan begint de ergernis. die lelijke nagelriemen! droge handen en nagels! bah. dan pak ik altijd maar een neutraal kleurtje met lekker veel glans/shimmer of glittertjes. ooit, maanden geleden heb ik een keer een kuurtje gedaan. 2 weken de nagelverharder extra strong van herome. dat hielp best wel goed! ik ga na deze kuur de gewone nagelverharderv van herome kopen, want deze mag je niet te vaak gebruiken staat erop. verder gebruik ik bij deze kuur een glasvijl van herome, nagellakremover zonder aceton van essence en lush lemony flutter!
ik durf het bijna niet te laten zien, mijn handen zagen er voor de tijd niet zo heel best uit. niet dat het heel onverzorgd is, maar gewoon, kapot, droog, echt kurkdroog!
ik heb toen als eerste gelijk mijn nagels geknipt, gevijld en voorzien van een laagje verharder. lemony flutter op mijn nagelriemen en dan ziet het er al ietsje beter uit, maar ik heb nog wel een aardige weg te gaan hoor!

ik hoop dat ik dit vol ga houden tot ze weer mooi zijn, en dat ik het dan ook bij blijf houden. dat is eigenlijk maar heel weinig werk, als alles eenmaal mooi is, de boel af en toe blijven vijlen, insmeren en af en toe een nagelverharder opdoen. ik hoop dat dit me gaat lukken! dan zullen jullie ook af en toe een nagellak swatch voorbij zien komen, want op deze manier zal ik er niet veel posten, haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen