vrijdag 11 november 2011

too faced shadow insurance

de too faced shadow insurance is een oogschaduwbasis, dat weten de meesten wel. het kleine blauwe tubetje!
volgens mij zat er een doosje om als hij in de winkel verkocht wordt, maar ik heb die altijd gelijk in de pullenbak liggen, en ik heb deze al zo lang, dat ik het niet meer weet, haha!
deze basis kost rond de 15 euro volgens mij, misschien wat prijzig, maar ik heb hem al langer dan een jaar, en hij is zeker voor meer dan de helft nog gevuld! heel erg zuinig in gebruik dus! er zit 11 gram in.

de basis komt uit een heel smal puntje, dat is handig zo pak je niet snel te veel!

de substantie is creme achtig, en huidkleurig, maar als je het uitsmeert is hij vrijwel transparant.
of de kleuren echt beter uitkomen, ja een beetje, maar ik gebruik eigenlijk altijd wel een basis. maar je oogschaduw blijft echt geweldig zitten door dit goedje! als ik s morgens mijn oogschaduw aanbreng over deze basis, zit hij er s avonds nog prima op! hij is wat duur, maar je doet er superlang mee, en hij werkt echt fantastisch! zeker het geld waard! too faced is te koop bij sephora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen