zaterdag 26 november 2011

nivea straight and easy

nivea straight and easy shampoo en conditioner kocht ik laatst in duitsland. vroeger kocht ik ze altijd hier, nou ja altijd, af en toe. tot ze hier niet meer te koop waren! toen ik ze tegenkwam dacht ik, ik neem ze weer een keer mee! nu laat ik even weten wat ik ervan vind. zou ik ze weer kopen of toch voortaan maar weer een ander setje nemen?
de flessen zien er prima uit! strak, duidelijk van nivea, maar wel mooi. ze zijn ook erg praktisch! de shampoo blijft ook prima op kop staan als je fles bijna leeg is! in de shampoo zit 250 ml, de conditioner 200 ml. balen, ik gebuik altijd liters conditioner!
hij belooft dat je haar met een fohn en borstel heel makkelijk steil te krijgen is met deze shampoo en conditioner, of dat nou waar is of niet weet ik niet, ik heb al steil haar.

de substantie van beide: de shampoo is niet te dik niet te dun, en heeft een parel achtige kleur. de conditioner is gewoon wit en lekker dik. de geur is echt goddelijk! zo ontzettend lekker! lekkerder dan mijn 3 soorten tigi setjes! de geur blijft ook nog licht in je haar hangen, heerlijk!
de shampoo maakt mijn haar goed schoon, schuimt goed, is redelijk zuinig in gebruik. ik heb nooit echt problemen met shampoo. ik heb nooit superveel nodig, en de meeste shampoo's kan ik wel goed mee overweg, op sommigen na zoals die van wella waar ik ooit over schreef.
conditioner is meer een probleem. nou ja een probleem is het ook weer niet. ik gebruik alleen van de meeste conditioners gruwelijk veel! inecto bijvoorbeeld. mijn haar word wel lekker zacht en doorkambaar, ik gebruik alleen een liter per maand! 2 hele handen vol gaan er mijn hoofd op, dan laat ik het ook nog een aantal minuten inwerken, doorkammen en dan uitspoelen. na het wassen wat serum erin en dan zit het zoals ik het wil. best een duur grapje als de conditioner niet in de aanbieding is he?
geloof het of niet, bij deze gebruik maar een half handje! ik hoef het maar een minuutje te laten zitten en dan zonder kammen uitspoelen. ik deed er wat serum in en mijn haar zat hetzelfde! zo ontzettend lekker glad, zacht, glanzend, het rook alleen veel lekkerder dan normaal! dit is misschien wel een veel kleinere fles dan die van inecto, hij kost dan ook meer dan de helft minder. volgens mij heb ik voor beide volle mep betaald in duitsland, 1,75. ja, dit is echt mijn favoriete conditioner tot nu toe! zelfs fijner dan mijn tigi kappersspullen! en de shampoo is gewoon prima, maar door de geur ontzettend fijn! ik baal wel dat ik ze hier in nederland niet meer kan vinden, maar ach, ik woon toch aan de duitse grens

1 opmerking:

  1. Deze vond ik eerder ook heel fijn! Ik wist niet eens dat ze niet meer te koop waren. Ga binnenkort ook weer naar Duitsland, dan neem ik deze even mee :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen