vrijdag 25 november 2011

mac powerpoint eyepencil engraved

ik heb een haat liefde verhouding met oogpotloden. dat zal denk ik altijd zo blijven, of er moet een wonder gebeuren. mij mij loopt een oogpotlood bijna altijd uit, vlekt, stempelt naar boven onder mijn wenkbrauw, of hij is veel te hard en dan doet het weer pijn aan mijn ogen of huid, het is gewoon bijna nooit goed! ik heb een paar oogpotloden die ik wel af en toe gebruik, maar toch blijf ik er een haat liefde verhouding mee hebben.
goed, over naar dit potloodje van mac.
hij kwam natuurlijk in een zwart doosje, die ik niet meer heb. het potlood ziet er simpel maar wel strak uit.

op de achterkant staat nog wat informatie. onder andere dat er 1,2 gram inzit. een normale inhoud voor een potloodje. de kleur is engraved. een potlood kost volgens mij rond de 16 euro? ik weet het niet zeker hoor.

de swatch is prima, mooie pigmentatie. hij smeert lekker zacht! het doet absoluut geen pijn bij het aanbrengen! hij vlekt helaas wel als ik hem zo los draag, ook stempelt hij onder mijn wenkbrauw als ik hem boven mijn wimpers als lijntje aanbreng. niet heel erg, maar wel een beetje, helaas. dit is dus niet HET oogpotlood voor mij. ik vind hem wel ontzettend fijn werken. en ik gebruik hem toch regelmatig als basis onder een heftige look. met oogschaduw erover blijft hij namelijk wel weer ontzettend goed zitten! of ik draag het als lijntje onder mijn oog, met oogschaduw erover.
ik vind dit potlood wel heel fijn, maar niet het allerbeste potlood wat er bestaat. ik ben dus nog altijd opzoek naar HET oogpotlood. al denk ik dat die nog uitgevonden moet worden.
mac is te koop bij de mac store en mac counters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen