donderdag 24 november 2011

dag lieve opa

het zat er al een tijdje aan te komen, maar vandaag is het dan gebeurd, mijn opa is overleden. hij was ontzettend oud, 90 jaar. je merkte het ook. hij kon steeds minder. van niet meer lopen tot niet meer zitten, sinds anderhalve week kon hij niet meer slikken dus niks meer eten. gisteren ademde hij nog maar 1 keer per minuut. vanmorgen is hij overleden. ik vind het ontzettend moeilijk. het is voor mij mijn eerste opa die overlijd. zijn vrouw leeft al 27 jaar niet meer, dus dat heb ik nooit meegemaakt. voor hem zelf is het gewoon beter. ik ben blij voor hem maar zal hem ontzettend gaan missen! rust zacht lieve lieve lieve opa. ik zal je nooit vergeten.

ik heb voor de tijd in ieder geval aardig vooruit gewerkt. dus voorlopig zullen jullie niets aan de site merken, de posts gaan deze maand sowieso gewoon door. ik hoop dat ik daarna weer goed genoeg op de rit ben om verder te werken. zo niet, dan weten jullie hoe het komt.

4 opmerkingen:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen