donderdag 24 november 2011

shoplog november #3

ja, deze maand vrij veel shoplogs. nou ja, het zijn vaak wel wat kleinere shoplogs.
ik heb bij de DA een rituals yogi flow douche foam gekocht, en een honey touch body cream. van beide mijn 2e al. mijn oude fles en pot zijn beide bijna op! ik heb de pot trouwens een beetje stom op de foto gezet, sorry! ook kocht ik bij de DA een nieuw flesje flowerbomb. ik vond deze geur eerder echt geweldig, had een fles van 100 ml, maar die was al ruim voor 80% op, dus ik besloot er wat zuiniger mee te doen, gewoon voor feestjes en uitgaan, maar niet meer naar mijn werk, het is een heel duur luchtje. toen vergat ik hem een beetje, en vorige week pakte ik hem weer, en ik was weer verliefd! tsja, dat laatste restje is zo op natuurlijk, dus kocht ik een nieuwe van 50 ml, dat is iets minder pijnlijk voor mijn portemonnee. ik kreeg er 10 % korting op met mijn klantenkaart. normaal geldt dat volgens mij niet voor viktor en rolf, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen! op mijn werk waren donderdag (17-11) allemaal van deze vogue geschenkblikken in de opruiming! voor 2 euro kon je zo'n blik meenemen! dat is geen geld toch? normaal kosten die snel rond de 7 euro! ik heb er 2 gekocht, 1 voor mezelf en 1 als cadeautje voor mijn moeder, vond ze erg leuk!
dat was mijn shoplogje alweer, er komen nog wel wat bestellingen aan! die laat ik tegen die tijd ook weer zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen