zondag 20 november 2011

shoplog november #2

deze spulletjes heb ik gisteren (15 november) ontvangen. ja ik werk soms een beetje vooruit voor mijn site, haha. ik wil altijd dat mijn haar er goed en verzorgd uitziet. ik heb dit dus online besteld. ik wilde maar 1 masker nemen. maar onder 30 euro waren de verzendkosten 5 euro, en tsja, nu moest ik iets meer dan 31  euro betalen , en geen verzendkosten! goede deal dan toch? ik ben verslaafd aan de kerastase elixir ultime, ik kocht niet voor niets, ondanke de belachelijke prijs van 34 euro, toch een nieuwe fles. toch ben ik benieuwd naar andere serums, of ze voor een lagere prijs net zo goed werken, of beter. dit is toch ook een kappersserum, online heb ik er maar 12,95 voor betaald, stukken goedkoper! en de inhoud is hetzelfde als die van kerastase. of die evengoed werkt ga ik uittesten, hier komt zeker een review over! de geur vind ik in ieder geval wel lekker, maar de geur van kerastase is beter, vind ik.
dit is het absolut repair masker. zoals je al ziet, een erg dik masker! echt voor de beschadigde haren. de substantie ziet er hetzelfde uit als die van een masker van gliss kur die ik ooit had. eerlijk is eerlijk, die van gliss kur vond ik echt niks! veel te vet, moeilijk uit te spoelen en de geur vond ik ook niet lekker. deze ruikt in ieder geval wel superlekker! ik hoop dat deze wel heel fijn is, hij kostte me ongeveer 9,30 voor 200 ml
dit is het vitamino color masker. mijn haar is deels geverfd, grotendeels mijn eigen kleur, maar ach, dat voor gekleurd haar neem ik nooit zo serieus, als het maar lekker voedt en verzorgt! deze substantie is heel anders, heel dun en gelly achtig. meestal gebruik ik maskers die qua substantie tussen deze 2 inzitten. deze ruikt ook ontzettend lekker, anders dan de vorige, maar ook superlekker! verder kost hij ook 9,30 voor 200 ml. voor een kappersmasker valt mij dit heel erg mee! ik ben erg benieuwd hoe deze producten werken! ik hou jullie op de hoogte!

1 opmerking:

  1. Die maskers van L'oreal professionnel zijn echt zo goed, ik gebruik 'Lumino Contrast' voor haar met highlights :) x

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen