zondag 20 november 2011

dior addict lipstick 578 diorkiss

ik liet het al eens weten, ik wilde deze lipstick al zo ontzettend lang hebben! een tijdje geleden kocht ik hem dan ook. wat een heerlijk gevoel om dingen die al een hele tijd op je wishlist staan eindelijk eens te kopen!
het doosje

de prachtige verpakking van de lipstick

wauw! wat een heerlijk zomers kleurtje! daar word ik echt ontzettend blij van! de lipstick bevat 3,5 gram en kost 28,50. duur, maarja dat is bij dior normaal natuurlijk.

hier kan je goed zien dat de kleur niet geheel dekkend is. bij een felle kleur toch een beetje veilig! je kan hem feller opbouwen als je dat wilt. ik vind beide erg mooi. sheer voor overdag, wat feller voor de avond! de stick is wat hard, maar smeert toch erg lekker! het voelt een beetje als een balsem. er zit nauwelijks een geur aan.de lipstick geeft een mooi glansje, niet overdreven, maar juist wat subtieler. tsja het enige nadeel aan deze lipstick vind ik de prijs eigenlijk! dior is te koop bij de parfumerie of sommige filialen van de DA drogist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen