zaterdag 19 november 2011

chanel bronze universel de chanel

chanel bronze universel de chanel is een bronzer op een soort gel/creme achtige basis. hij is niet vloeibaar, het is ook heel hard, maar toch is het geen poeder, heel apart.
zo ziet de pot eruit! er zat natuurlijk nog een kartonnen doosje om toen ik hem kocht, maar die ligt natuurlijk al ergens tussen het oud vuil ofzo. een pot kost 36,50, tenminste dat kostte die van mij zonder korting, en er ging nog 10 procent af. duur, maar er zit 30!! gram in. heel erg veel dus. de meeste bronzers zitten rond de 10 gram.

er zit een plastic bescherm dingetje onder de deksel. en daaronder zit het product.

ik heb hem best vaak gebruikt, maar echt veel is er nog niet uit. dit goedje ruikt echt goddelijk! net als de chanel foundations.

als je zo even een streep zet is het best wel schrikken! wat een donkere kleur!
als je hem uitblend is hij gelukkig mooi natuurlijk! zo kan hij mooi bij een lichte huid! ja, dit vind ik een heerlijk product! chanel is te koop bij de parfumerie of sommige DA filialen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen