woensdag 16 november 2011

too faced romantic eye palette

en we zijn alweer aangekomen bij het romantic eye palette. een vrouw is op haar mooist als ze verliefd is, en met dit pallete kan je er altijd zo uitzien!
ik ben in ieder geval verliefd op dit palette, eigenlijk op alle palettes van deze serie van too faced.

ook dit pallete gaat op deze manier open
en natuurlijk de kaartjes voor mensen die zelf geen look verzinnen kunnen of als je graag wat na wilt maken.

wederom prachtige kleuren in dit pallete.

en goede pigmentatie met geweldige kleuren. het valt me ook op dat de too faced oogschaduws allemaal zo ontzettend goed blenden! deze kost ook rond de 40 euro voor in totaal 11,7 gram bij sephora.

ps dit is al mijn 100e bericht! wauw wat gaat dat snel!

2 opmerkingen:

  1. Hey Kim! Ik wist niet dat jij ook een beautyblog had! Misschien ken je mij niet meer? We hadden vroeger wel eens contact via msn jij was/bent misschien nog steeds zo'n labello verzamelaar? haha!
    Leuk blog heb je zeg! Ik ga je volgen

    Ik wil ook een too faced palette aanschaffen, ze zien er zo goed uit!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee wat leuk! ja zeker weet het nog wel, is best lang geleden! wat grappig dat we elkaar dan zo weer tegenkomen!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen