woensdag 14 december 2011

dior poudre shimmer 004 pop diamond

dior poudre shimmer zijn de highlighters van dior. in het vaste assortiment zitten er 2. er zijn ook 2 kleuren limited edition geweest. vandaag de kleur 004 pop diamond
in deze zakjes zitten de poeders. er zat ook nog een kartonnen doosje omheen. die ben ik vergeten te fotograferen.

dit zijn de doosjes. prachtig!

en hier allemaal open. stiekem wel een eyecandy! een doosje bevat 10 gram poeder. hier kan je lang mee doen! je betaald er 44,50 voor zonder korting. vaak krijg je nog wel 10% korting of meer hoor.
dit doosje heeft een hoog hebben hebben hebben gehalte! dat roze met dat oranje, prachtig!

de pop diamond. wat een plaatje! dit was helaas een limited edition. hij is een stuk rozer dan de rose diamond, en door het oranje streepje ook een beetje een peachy glow. echt heel erg mooi!

ik kreeg deze niet zo goed op de foto. de peachy glow valt een beetje weg. ik gebruik deze vaak als ik haast heb als blush en highlighter in 1. op mijn lichte huid zie je deze wel als een subtiele blush. ik vind het erg jammer dat hij limited was. het is echt een prachtig ding! dior is te koop bij de parfumerie en een aantal DA filialen.

1 opmerking:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen