dinsdag 13 december 2011

rituals yogi flow

ik vertelde al dat ik 2 rituals producten heb, de honey touch body cream en deze, de yogi flow foaming shower gel sensation. dat is een lange naam.
ik ben niet zo'n roze meisje, maar toch vind ik de fles leuk! de verpakking is ook superhandig. je haalt het dopje eraf, drukt op de bovenkant, net zoals een deodorant of een haarspray en je krijgt er je douchegel uit.

dit komt eruit. het ziet er een beetje vreemd uit. als er water bij komt, krijg je gelijk een mousse achtig schuim. heel lekker zacht! ook de geur is echt goddelijk, hetzelfde als de honey touch body cream. als ik dit gebruikt heb, ruik ik, maar ook mijn hele badkamer naar deze producten. heerlijk! een fles bevat 200 ml en kost 7,90. niet heel goedkoop voor een douchegel, maar echt duur is het ook niet. vooral heel leuk als cadeautje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen