vrijdag 16 december 2011

eos lip balm

het is in veel landen al een echte rage, de eos lip balms. zelf heb ik meerdere kleurtjes in huis, maar ik gebruik er eigenlijk altijd maar 1, vandaag ook alleen deze op de foto's.
dit is de smaak summer fruit. die vind ik zelf het lekkerst.

bovenop staat eos, maar het is op de foto niet zo goed leesbaar.

ik had meerdere smaakjes besteld omdat ze me heel erg lekker leken. nou dat viel me behoorlijk tegen zeg! mint en honeysuckle honeydew heb ik na alleen het ruiken al weggedaan, ik werd er misselijk van! verder heb ik nog aardbei en citroen in de kast liggen. deze summerfruit gebruik ik als eerst.
de verpakking is schattig, net een eitje. maar niet echt praktisch. een labello achtige stick neem ik lekker makkelijk mee in mijn broekzak, maar zo'n ei in je broek ziet er niet uit. in een tas maakt het op zich niet zo veel uit. maar het neemt wel meer ruimte in dan een labello stick.
deze smaak ruikt gelukkig wel lekker. fris, fruitig. de balsem geeft geen kleur mee, het is gewoon transparant. hij is best vettig, maar niet zo erg als vaseline. gelukkig, ik haat vaseline, dat vind ik nou echt rommel. hij smeert erg lekker, ruikt lekker, er zit best veel in. er komt maar een dun laagje vanaf, dus hij zal ook wel aardig lang meegaan. het geeft niet veel glans af. ik vind het wel een voordeel, want daar hebben we lipgloss voor. volgens mij kosten ze ongeveer 5 euro, maar daar ben ik niet zeker van! de inhoud staat er ook niet op vermeld, dat vind ik wel jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen