vrijdag 16 december 2011

no buy

ik ben niet gek op no buy periodes. ik hou nou eenmaal echt van shoppen. ik zag de komende dior collectie spring 2012 online, en toen wilde ik toch wel meerdere items hebben. ik mag ze van mezelf kopen, als ik maar tot aan die tijd (halverwege januari) geen beauty producten meer koop. ik verwacht nog 1 dingetje, namelijk het nars danmari palette. tuurlijk als mijn oogmake up remover of shampoo of iets dergerlijks helemaal op is, en ik heb geen nieuwe meer op voorraad mag ik best een nieuwe kopen, maar verder niks! dit gaat dus een hele maand lang gelden. ik hoop maar dat ik dit volhoudt, want ik wil die dior spulletjes maar al te graag hebben! dit geld trouwens niet op kleding, ik ben niet zo'n fashionshopper, dus die mag ik wel kopen als ik dat al doe. ik heb nog 15 euro aan douglas bonnen, dus die kan ik alvast bewaren voor de dior collectie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen