zaterdag 17 december 2011

urban decay naked

ik heb het al laten zien, ik heb dit palette voor mijn eigen verjaardag gekocht. ik heb jullie nog geen swatches etc laten zien. nu ik het palette ook al bijna een maand heb kan ik mijn mening er ook wel over geven.
de verpakking zelf. het palette in een plastic doos met een primer motion mini erbij.

de oogschaduws bevatten 1,2 gram per stuk. dat is bijna fullsize, dus erg veel voor in een palette. volgens mij kostte hij rond de 40 euro, maar dat weet ik niet meer zeker. de kleuren zijn mooi neutraal, bruin. dit draag ik zelf het liefste.

de oogschaduws zijn goed gepigmenteerd. de enige kleur die mij een beetje tegenvalt is creep, de zwarte kleur. de kwast is ook erg goed van kwaliteit en de primer potion doet zijn werk ook erg goed. als je van zulke kleuren houdt zou ik dit palette echt eens een keer goed bekijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen