zondag 18 december 2011

nivea repair and care sos body creme

het is jullie misschien al opgevallen, ik ben een nivea fan. de producten zijn basic maar toch goed van kwaliteit en betaalbaar. de laatste tijd ben ik nogal druk met spulletjes opmaken, zo ook mijn body lotions. het is mij opgevallen dat bijna overal minerale olie inzit. gezichtscremes waar het inzit gooi ik gelijk weg, ik krijg er echt ontzettend veel puistjes van. bodylotions of bodybutters maak ik nog op, maar ik koop ze niet opnieuw. deze pot body creme bevat geen minerale olie, en daarom vond ik het zeker de moeite waard om te proberen!
de pot: lekker simpel, basic, typisch nivea. sommige mensen hebben er wat op tegen als het in een pot zit. mij maakt het niet zo veel uit, zolang ik het niet in de douche hoef te gebruiken, ik wil geen water in mijn producten. over dat niet zo hygienisch doe ik nooit zo moeilijk. als ik zelf weet dat ik met schone handen in een pot ga en hem in een bepaalde tijd leegmaak is er toch niks aan de hand?
goed, de pot bevat 300 ml en kost 6,99. nivea is vaak in de aanbieding, dat scheelt! dan kan je hem stukken goedkoper krijgen! al is het nog niet eens heel duur hoor, normaal bevatten potten ook vaak maar 200 ml, en hier krijg je al 300 ml.

de beloftes en ingredienten, voor de mensen die geinteresseerd zijn! geen minerale olie!
oke, dit vind ik altijd heel belangrijk, dat er een nog dicht folie over de pot zit. dan weet ik heel zeker dat er niemand in de pot heeft zitten roeren!

de creme is wit, en stevig. niet zo dik als een body butter, maar een stuk dikker als een body lotion.
hij smeert heel lekker uit, trekt redelijk snel in, een lotion is sneller, maar die zijn ook minder rijk gevuld, voedt mijn huid echt ontzettend goed! dit had ik niet verwacht maar ik heb de volgende dag helemaal geen creme of body lotion nodig! ja dit is voor mij een blijvertje! deze koop ik zeker vaker. ook de geur is erg lekker, heel licht , zacht, creme achtig maar niet de standaard nivea geur. de body lotion bevat wel minerale olie, dus die zal ik niet aanschaffen.

1 opmerking:

  1. vind die dingen altijd best fijn van Nivea! vind de folie ook altijd belangrijk idd, stel je voor dat iemand er in heeft zitten roeren haha x

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen