woensdag 28 december 2011

favorieten 2011: lichaamsverzorging

omdat het einde nu echt in zicht is (van dit jaar dan he), laat ik zien wat ik de afgelopen maanden echt als toppers gezien heb. ik wilde eerst alles in 1 artikel zetten, maar bij het nemen van de foto's vond ik het dan wel een heel erg groot artikel. daarom heb ik hem in 4 delen gemaakt. als eerste de lichaamsproducten.
als eerste de rituals yogi flow douchefoam. of is het wel een foam? ach ik weet het niet, de geur is in ieder geval ontzettend lekker! en het schuim is ook zo heerlijk zacht!
de rituals honey touch body cream heeft dezelfde heerlijke geur. maakt de huid ontzettend lekker zacht en smeert lekker uit. ik ben fan!
en mijn nivea extra dry deodorant spray. werkt heel goed, ruikt lekker, niet te sterk, irriteert de huid niet. wat wil je nog meer?
erg weinig he? ik heb nog geen favoriete scrub gevonden, helaas! ik denk dat ik er 1 van rituals ga proberen volgend jaar ;-)
verder heb ik ook een aantal parfums die ik echt heeerlijk vond en vind.

als eerste,paco rabanne lady million. ik heb mijn signature luchtje gevonden, geloof ik! dit was mijn eerste flesje, op de foto staat hij stiekem leeg. ik heb al een andere, haha. echt even ruiken als je hem tegenkomt! ik draag deze eigenlijk bijna altijd, ik ben er echt helemaal verslaafd aan. op mijn werk vragen ook meerdere collega's vaak welk overheerlijk geurtje ik meestal op heb.
de dior pure poison geur vind ik ook heel lekker, echt totaal anders, maar wel heel lekker!
flowerbomb is ook een geurtje dat ik al voor de 2e keer gekocht heb. ook deze vind ik heel erg lekker.
chanel chance is echt een klassieke geur vind ik zelf. hij kan eigenlijk echt altijd. hij past wel een beetje bij de lady million van paco rabanne.
en ja, geloof het of niet, maar ook dit is een parfum die ik voor de 2e keer gekocht heb, de juicy couture viva la juicy. lekker zoet, maar echt heel erg lekker!

ja, ik ga geloof ik maar wat geuren weggeven die ik niet meer draag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen