dinsdag 20 december 2011

kerstlook #1

ik zal deze week een aantal kerstlooks laten zien. nou ja, of het echt kerstlooks zijn weet ik niet, je zou ze kunnen dragen voor kerst. de eerste is een paarse.
hij lijkt vrij neutraal, maar omdat het enorm veel shimmer is vond ik het toch wel een feestlook/kerstlook.

het is een beetje grijs/paars. ik ben niet zo gek op felpaars, vandaar. ik heb geprobeerd wat meer budget producten te gebruiken. vanwege mijn no buy moest ik het doen met de budgetproducten die ikzelf in huis heb.

ik heb geen budget oogschaduwbasis, dus ik heb de urban decay primer potion gebruikt.
vervolgens heb ik met zwart oogpotlood een dikke lijn langs de wimpers gezet en dit uitgesmeerd over mijn bewegend ooglid met een oogpotlood van catrice.
hierna heb ik de kleuren van het catrice sydney palette binnen het rode val gebruikt. met de catrice gelliner heb ik een eyeliner boven mijn wimpers gezet. het nude sensation oogpotlood van catrice heb ik op mijn waterlijn gebruikt. (de nudekleurige kant)
en daarna mascara! ik heb momenteel de l'oreal telescopic carbon black in gebruik. ik ga niet voor zoiets een nieuwe mascara openmaken. als je alles in budget wilt doen kan je iedere goedkope mascara wel nemen.

1 opmerking:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen