woensdag 21 december 2011

too faced smokey eye palette 2011

dit jaar heeft too faced een nieuwe versie van hun smokey eye palette gemaakt. natuurlijk mocht die in mijn collectie niet ontbreken!
als eerste, het doosje.

dit is het palette zelf. ik vind de verpakking van deze palettes zo leuk!

ik vind hem echt prachtig! de grote oogschaduws zijn 2 gram per stuk en de kleintjes 0,9 gram dus je krijgt 11,4 gram in totaal. dit kost ongeveer 40 euro zonder korting. veel geld, maar als je je bedenkt dat een mac oogschaduw 1,5 gram bevat en 15 euro (of inmiddels wel meer geloof ik?) kost, is dit helemaal zo heel duur niet!

helaas ben ik zo stom geweest en is de kleur smolder licht beschadigd, maar gelukkig maar een heel klein beetje!

de swatches! ja, mooi! goed gepigmenteerd! dat ben ik ook wel van too faced gewend.
ik vind dit palette echt een aanrader! de bovenste kleuren kunnen prima voor overdag, de rest is leuk voor een feestje! too faced is te koop bij sephora en online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen