woensdag 21 december 2011

kerstlook #2

mijn 2e kerstlook! dit is een hele draagbare look. ook hier heb ik geprobeerd wat budgetproducten te gebruiken. het is een bruine look geworden.
dit is het. veel mensen zullen dit een normale dagelijkse look vinden. dat is het eigenlijk ook. met kerst draag ik niet veel anders dan dat ik normaal zou doen als ik oogschaduw draag. nu alleen ietsje meer glans en shimmer. ik zit dan bij familie, en die kennen mij niet met de meest heftige smokey eye, dus waarom dan met kerst wel? ik draag dat eigenlijk alleen als ik een avondje ga stappen.
de shimmer valt helaas een beetje weg op de foto's.

zelf zou ik deze snel dragen, maar dan wel met een vloeibare eyeliner erbij! ik heb hem expressweggelaten omdat ik altijd een vloeibare liner op heb, niet iedereen kan het aanbrengen en sommige meiden vinden het zonder mooier. toch mis ik dat nu wel. ik vind het op deze manier iets minder af. verder is dit echt precies een look voor mij. je kan hier ook lekker opvallende lippen bij doen!
ik heb hiervoor een oogschaduwbasis (urban decay primer potion) gebruikt, een oogpotlood (catrice), oogschaduw uit het catrice berlin palette en een mascara (l'oreal telescopic).

ik denk dat deze look geweldig staat bij rode lippen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen