woensdag 21 december 2011

shoplog december #2

ja, ja, ik heb een no buy! op beautyproducten dan, he! ik moest naar de kruidvat, ik heb nog maar 1 haarelastiek die ook al aardig aan het uitrekken is. ik moet op mijn werk mijn haar vast dragen, dus elastiekjes in huis hebben is voor mij gewoon een must. ik sprintte naar de haar elastiekjes, keek weer naar de grond, rende naar de kassa, pakte onderweg nog wel een blikje drinken, en ging betalen. daar kreeg ik ook nog een zak pepernoten gratis.
het blikje had ik al leeg toen ik de foto's nam en tsja de pepernoten heb ik niet betaald dus heb ik ze ook maar niet op de foto gezet. bij de lucardi kocht ik een kerstcadeautje voor mijn moeder. 2 bedeltjes voor aan haar ketting. ze leest dit toch niet dus ik kan het wel vertellen, haha.

toen ik thuis kwam, was mijn danmari palette binnen! geweldig!

er zat een sneeuwpopsleutelhanger bij! hoe schattig is dat?
en als laatste, gewoon op mijn werk, het overheerlijke drankje
coca cola vanilla!!!!! ze vliegen de winkel uit. volgens mijn collega zijn wij de enige supermarkt in nederland die het verkoopt op dit moment. maakt niet uit, ik kan er in ieder geval lekker van genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen