donderdag 22 december 2011

john frieda brilliant brunette conditioner

john frieda is een vrij duur drogisterij merk. het claimt een merk zoals bij de kapper te zijn. salonkwaliteit. dan ben ik natuurlijk wel heel erg benieuwd! nu heb ik al eerder john frieda producten gehad, maar nooit gereviewd.
dit is hem, zoals je al ziet kostte hij mij maar 2 euro. lang leve de sale bakken op mijn werk! normaal kost een tube namelijk 8,99. je krijg dan 250 ml. voor een drogisterij product vrij duur. maar voor een kappers product erg goedkoop.
deze conditioner belooft extreem veel glans en satijnzacht haar. dat willen we allemaal wel natuurlijk!

de substantie is vrij normaal, wit, redelijk dik, goed smeerbaar. je voelt wel gelijk dat er veel siliconen inzitten. de geur vind ik niet lekker. het is ook niet vies, maar een beetje zoet en noot achtig. ik vind het geen lekkere geur. gelukkig blijft dit ook niet hangen.
de werking van de conditioner is oke. mijn haar wordt wel doorkambaarder, zachter en het glanst wel mooi, maar niet bijzonder. ik zou zelf geen 9 euro voor deze conditioner betalen. dat is hij gewoon niet waard. 2 euro is prima want het is gewoon een prima drogisterij merk, maar ik vind het echt geen kappers kwaliteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen