donderdag 22 december 2011

kerstlook #3

vandaag de derde kerstlook. hot lips. deze is erg simpel. echt iedereen kan hem maken!
ja, felle lippen.
de eerste stap is je huid egaal maken. op foto's hier draag ik eigenlijk altijd foundation. dit keer heb ik gewoon een tinted moisturizer gebruikt, ik heb eigenlijk niet echt foundation nodig. ik heb zelf de mac studio moisture tint gebruikt, maar je kan iedere tinted moisturizer nemen. of als je het echt nodig hebt, foundation.
toen heb ik dit een beetje afgepoederd met maybelline dream mat powder.
een beetje blush op doen, kies een kleur die past bij je lipstick! ik heb nars sin op hier.
wenkbrauwen een beetje bijtekenen als je dat nodig hebt.
op de ogen heb ik alleen eyeliner en mascara gebruikt, gewoon zwart. als je het mooier vind kan je ook bruin nemen.
en dan de lipstick! deze is van chanel, in de kleur l'exhuberante. het is een rouge allure velvet.

felle lippen kunnen heel mooi staan, maar kies een kleur waar je tanden niet geel van lijken!
sorry voor mijn vette haar, ik had een olie masker in bij het maken van deze look, en besefte later pas dat hier nou eenmaal een fullface foto bij moet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen