vrijdag 9 december 2011

make up forever hd foundation

ik hoorde wel vaker, dit is een geweldige foundation. ik twijfelde altijd. toch heb ik hem eens gekocht. de make up forever high definition foundation. ik heb zelf de kleur 110, maar je moet natuurlijk kijken welke kleur bij jouw huid past.
het flesje.. WAT EEN ONTZETTEND LELIJK CHEAP ASS DING! haha, sorry, ik kon het niet laten. je betaald hier bijna dezelfde prijs voor als voor een dior of chanel foundation.( volgens mij 35 a 40 euro) dan word ik wel erg droevig van zo'n verpakking. het is natuurlijk niet het belangrijkste, maar toch, voor die prijs wil ik gewoon een erg goed en mooi product. de verpakking valt dus gewoonweg tegen. ook al is hij verder wel praktisch. nog een minpunt, je kan niet zien hoeveel er nog in zit.
hij heeft een pompje, dat vind ik wel fijn.

de substantie is vrij dun, dat vind ik zelf erg fijn. de kleur is ook lekker licht! goed voor mijn huid!

hier draag ik deze foundation. ja, hij past perfect bij mijn huidskleur, en ziet er gewoon erg mooi uit! niet nep, niet vlekkerig, genoeg dekking (medium). de kwaliteit van de foundation is echt erg goed, het is alleen erg jammer van die verpakking. make up forever is te koop bij sephora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen