zondag 4 december 2011

opgemaakt november

ook in november heb ik weer een aantal flessen/potten etc leeg gemaakt!
dit is alles bij elkaar.

een deodorant van bourjois. eerlijk gezegd was deze niet op. hij plakt ontzettend onder mijn oksels dus ik heb deze weggegooit.
de deo van nivea is wel op, verder een douchegel van dove en een douchegel van puma flowing. bodylotion van biosilk en een body butter van de kruidvat.

een facewash en een tonic van nivea, en een mini facewash en tonic van clinique en de  catrice lashes to kill mascara heb ik weggegooit.
een conditioner van palmolive , mijn geliefde elixir ultime :( , een serum van inecto en een mini shampoo van nivea!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen