zondag 4 december 2011

shoplog december

gisteren ging ik met een vriendin even shoppen. ik heb niet heel veel gekocht, maar toch even leuk om te laten zien.
2 cheap ass varianten van een travalo flesje. een cd van thomas berge, ja ik denk niet dat veel anderen dit ook leuk vinden, maar ik vind deze cd echt supergoed! ik had nog een cadeau bon en die lag al maanden in de kast, dus die heb ik maar eens benut. en een bebe young care 3 in 1 remover!

verder had ik de afgelopen 3 weken bij ons op het werk al wat afgeprijsde cosmetica gekocht.

john frieda conditioner voor 2 euro! dat scheelt al 7 euro per stuk! verder shampoo van fructis voor 1 euro, en l'oreal haarspray en krullenspray voor 1 euro per stuk. de krullenspray heb ik trouwens al weggegeven aan een vriendin, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen