maandag 5 december 2011

favorieten november

het is alweer december! dus nu de favorieten van de vorige maand!
het begin van deze maand droeg ik heel veel de geur amor amor, later weer heel veel lady million, vandaar 2 geurtjes.
de l'oreal olie test ik grondig uit. ik gebruik hem nu ongeveer 3 weken, en er is al heel veel uit! ik ben bang dat deze echt heel snel opgaat!
het kerastase masker schreef ik al eerder over, hij is zo ontzettend fijn, ik wilde eigenlijk de andere ook nog goed testen, maar ik pak altijd maar deze zo gek ben ik erop!

in het lush potje zit een zeepje van embryolisse. die gebruik ik nu ik door mijn voorraadje facewashes heen ben, en tsja hij bevalt prima, maar niet echt beter dan een normale facewash ofzo.
de mac prep and prime poeder heb ik bewust in mijn everyday bakje gelegd omdat ik toch altijd naar de  make up forever poeder greep. deze werkt ook prima.
een mini mascara van estee lauder sumptuous. fijne mascara. en tsja, nog steeds de linedefiner van maybelline! wat een goede eyelinerstift zeg! hij doet het na een half jaar gewoon nog steeds perfect!
en als laatste alweer een blush, deze is van dior in de kleur rosebud. ik heb hem echt erg veel gebruikt deze maand.
niet veel maar wel echt opvallend veel gebruikt in de maand november!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen