dinsdag 6 december 2011

l'oreal mythic oil

een week of 3 geleden kreeg ik hem binnen, de mythic oil van l'oreal. ik zocht eigenlijk stiekem een goedkoper alternatief voor de kerastase elixir ultime. die kost 34 euro, veel geld, maar eerlijk is eerlijk, dat serum is de beste die ik ooit heb gehad! nu heb ik deze 3 weken goed getest. zou hij beter zijn?
dit is het doosje. best leuk toch?

en de fles. prima verpakking, niet heel bijzonder. het dopje heb ik er niet meer opzitten. de fles is van plastic, dat is fijn, dan valt ie niet snel kapot. er zit 125 ml in. bij de kapper kost hij ongeveer 24 euro. ik heb er via internet 12,95 voor betaald. yay!

dit zijn de beloftes. aan 2 pompjes heb ik met mijn lange dikke haar niet genoeg. als ik meer gebruik wordt mijn haar wel lekker zacht, soepel en doorkambaar. het glanst ietsje meer. het ruikt wel lekker, maar niet heel bijzonder.

de substantie is heel dun! fijn, ik haat een dikke olie!
nou alles even op een rijtje:
de geur is prima, maar niet geweldig lekker.
het is voor een kappersserum goed betaalbaar.
de substantie is goed.
het maakt mijn haar soepel, zacht en doorkambaar.
ik heb alleen veel meer nodig dan de verpakking beweert.

is het vergelijkbaar met kerastase?
redelijk, die van kerastase is wel veel zuiniger in gebruik en voedt mijn haar een stuk beter. o en de geur is veel lekkerder! voor mij is dit ondanks het prijsverschil geen vervanger voor het serum van kerastase. maar deze is op zich ook gewoon goed hoor! als je een goed voedende conditioner of masker gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen