woensdag 7 december 2011

too faced french and fabulous

dit was mijn allereerste too faced palette. en ook tegelijk mijn allereerste product van dit merk! het french and fabulous palette. ik wilde graag oogschaduw maar de bronzers leken me ook erg mooi, zo had ik 2 in 1!
de verpakking is erg schattig! echt too faced.

dit is de achterkant. alle producten zijn erop vermeld. ik heb deze ooit via een webshop besteld, voor ongeveer 20 dollar, wat hij verder in euro's moet kosten binnen nederland weet ik niet.

dit is het palette zelf, mooi!

wohoo! pigment! hierdoor ben ik gelijk fan geworden van dit merk! wow! de oogschaduws bevatten 1,8 gram per stuk, en de bronzers 2,5 gram per stuk. zeker voor oogschaduws is dit best wel veel!
ik ben erg tevreden over dit palette!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen