zondag 11 december 2011

rituals honey touch

rituals is een merk dat ik eigenlijk niet heel erg goed ken. ik ken het wel, maar ik heb er vrij weinig van, eigenlijk maar 2 producten. ik had ook ooit 2 lipglossjes, maar die heb ik niet meer. 1 van mijn rituals producten is de honey touch body cream.
de verpakking is heel simpel, maar prima. het is een pot, je moet er met je handen in. ik maak er zelf geen punt van, als ik weet dat ik het alleen zelf gebruik en gewoon schone handen heb als ik erin ga vind ik het geen probleem. alleen met spullen in de douche ben ik geen fan van potten, omdat er dan snel water in het product komt.
voor 200 ml betaal je 14,90 volgens mij. niet goedkoop, maar ook niet heel erg duur.

als je de pot openmaakt komt de geur je gelijk tegemoet. het ruikt sterk, maar echt goddelijk! wauw! je moet dit echt een keer gaan ruiken! de substantie is dit, maar niet als een boter. echt een heerlijk volle creme. goed smeerbaar, trekt redelijk goed in. het duurt wel wat langer dan bij een simpele body lotion, maar het is natuurlijk ook wel veel voedender.

dit is echt een aanrader. ik gebruik hem niet elke dag, daar vind ik hem net iets te prijzig voor, want ik heb nog veel flessen staan. die wil ik eerst even opmaken. als ik door mijn voorraad heen ben zou ik hem veel vaker pakken. ga in ieder geval even ruiken aan deze pot in de winkel, want die geur is echt onweerstaanbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen