zondag 1 januari 2012

2012

het is nu echt zo ver, het is gewoon 2012! ik heb het vorig jaar zo vaak gezegd, 2012 wordt echt mijn jaar! en dat gevoel heb ik nog steeds. dit is echt mijn jaar. 2011 was voor mij het slechtste jaar tot nu toe. er waren ook wel leuke dingen, maar meer tegenslagen. 2012 wordt mijn jaar! waarom? ik word 21, ik heb mezelf nu zo ver dat ik echt ergens naar wil streven daarom  heb ik geen goede voornemens voor 2012. maar ik heb wel een paar doelen die ik gewoon ga halen dit jaar.

het eerste is mijn rijbewijs halen. ik ga gewoon snel beginnen en ik haal hem dit jaar. punt!

ik heb er heel erg lang over getwijfeld, maar sinds het overlijden van mijn opa heb de beslissing gemaakt, ik wil een heel mooi michael kors horloge. die gaat er zeker komen dit jaar.

verder wil ik erg graag 10 kilo afvallen. in 2010 ben ik er 8 kwijtgeraakt en daar was ik heel erg blij mee. toen eenmaal de tegenslagen kwamen , kwamen er ook weer 7 kilo's bij helaas. dit is best moeilijk, maar ik ga het gewoon doen.

ik heb ook al zeker een half jaar een oogje op iemand, en nu ga ik ook echt de stap zetten. het moet gewoon een keer.

ik ga na de zomer weer beginnen met een studie. ik werk nu bijna 2 jaar fulltime en ik wil toch iets gaan doen met mijn  havo diploma. dit is gewoon het jaar dat ik er wat van ga maken.

als laatste wil ik dat ik iedere dag wat blijf posten op mijn  blog. ik zal veel vooruit moeten werken soms, maar het moet gewoon kunnen.

ik ga niet zeggen ik hoop dat dit gaat lukken, nee, dit lukt gewoon!

1 opmerking:

  1. Heel veel succes ermee meid, ik heb ook alvast wat goede voornemens gemaakt :) x

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen